Gjykata konstaton se shkarkimi i kërkuesit nga detyra e kryetarit të Bashkisë Dibër ka ardhur pas shfaqjes së pamjeve filmike në një prej emisioneve televizive, ku ai shfaqej në veprime joetike duke i kërkuar favore seksuale njërës prej punonjëseve të institucionit që ai drejtonte. Nga subjekti i interesuar, Këshilli i Ministrave, u paraqitën si provë materiale: urdhri i kryetarit të Bashkisë Dibër nr.118, datë 01.10.2015 “Për miratimin e strukturës organizative të qendrës kulturore të Bashkisë Dibër; kopja e vendimit nr.25 datë 26.02.2016 “Për emërimin në detyrë të shtetases A.A.”; kopja e kontratës së punësimit; lista e pagesave për muajt shkurt, mars, prill, maj dhe qershor të viti 2016 të shtetases A.A.; vendimi nr.584, datë 28.08.2003 i Këshillit të Ministrave “Për miratimin e rregullores së Këshillit të Ministrave”
Gjykata vlerëson se veprimet e kryera nga kërkuesi kanë cenuar rëndë figurën e zyrtarit publik, misionin e qeverisjes vendore, kompetencat e kryetarit të bashkisë, si dhe vijnë në kundërshtim me nenin 32 të Kodit të Punës, në të cilin parashikohet se punëdhënësi respekton dhe mbron në raportet e punës personalitetin e punëmarrësit. Ai duhet të parandalojë çdo qëndrim që cenon dinjitetin e punëmarrësit. Punëdhënësi ndalohet të kryejë çdo veprim që përbën shqetësim seksual karshi punëmarrësit dhe nuk lejon kryerjen e veprimeve të tilla nga punëmarrësit e tjerë.
Kjo gjykatë edhe në jurisprudencën e saj ka theksuar se sjelljet që dëmtojnë rëndë figurën e zyrtarit publik sipas ligjit për qeverisjen vendore i ka cilësuar si shkelje të rënda të ligjit (shih vendimin nr.15, datë 03.05.2011 të Gjykatës Kushtetuese).
Si pjesë e kontrollit kushtetues të aktit të shkarkimit nga detyra të kërkuesit, gjykata shqyrton edhe qëndrimin subjektiv të kërkuesit ndaj shkeljes së ngarkuar. Gjatë seancës gjyqësore nga përfaqësuesi i kërkuesit u pranua vërtetësia e njërit prej filmimeve të zhvilluara në automjetin e kërkuesit, ku ai shfaqej duke kërkuar favore seksuale ndaj shtetases A.A., me premtimin për ndryshimin e pozicionit e saj të punës në institucionin e drejtuar prej tij.
Si përfundim, Gjykata vlerëson se shkeljet që i janë ngarkuar kërkuesit Shukri Xhelili janë të rënda, në kuptim të nenit 115/1 të Kushtetutës, për pasojë kërkesa për shfuqizimin e vendimit nr.361, datë 13.05.2016 të Këshillit të Ministrave për shkarkimin nga detyra të kryetarit të Bashkisë Dibër është e pabazuar.
Vendimi i plotë mund të lexohet & shkarkohet këtu:
GJK- Vendim për shkarkimin e kryetarit të bashkisë Diber Shukri Xhelili